Upp tidigt imorgon!


Hej!

Ska strax lägga mig och kika någon film eller så. Ska ju upp tidigt imorgon och göra min "andra" riktiga tatuering. Har ju typ 8 st små hemmagjorda.. haha ;) Så imorrn ska jag göra över en hemmagjord och mest troligt fylla hela under armen! Kommer nog bli hur snyggt som helst!

Det är bara det att jag inte riktigt vet hur jag ska ha den.. haha. Och det borde man ju liksom veta när man ska ha den där resten av livet? Fast jag har ju en grund idé och jag vet vad jag vill ha iaf och det är ju bra? Sen hur den kommer att se ut med färger osv får nog tatueraren ge ideer om..

Aja, vi hörs imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gud vad fin blogg du har :D

2010-10-11 @ 08:54:05
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0