Människor är avundsjuka idioter!




Jag hatar människor, jag verkligen hatar människor. Eller ja, jag hatar vissa människor. Inte alla då, utan bara dom som inte kan vara glada för andras skull. Sånna där som ska försöka trycka ner en i skiten hela tiden och som öppnar käften utan att tänka. Vad är det för människor egentligen och varför finns dom?

"Alla har rätt att leva" sägs det men jag vettefan om jag håller med där. Folk som lever för att såra andra med avsikt tycker inte jag har så rätt att leva. Varför ska man leva om man bara sårar andra människor och är elak? Jag fattar inte vitsen med det. Jag önskar inte livet ur någon om det är det ni tror nu.. utan jag säger bara..

Men jag är starkare och bättre än du trots .. ja. Och det ska jag bevisa. Jag kommer att gå långt i livet med hjälp av ärlighet och snällhet. Jag är inte en falsk människa som går bakom ryggen på folk och trycker ner andra. Och på så sätt kommer jag att gå långt här i livet. För jag är en stark människa! Jag är starkare än dig!

Kommentarer
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

ubder snygg bloggdesign du har tjejen! :D



svar: ja, det var fan coolt att träffa på honom :D

allt bra med dig? ^^

2010-10-18 @ 21:29:24
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0