Är sanningen så svårt att säga?


Alla lever vi bland lögner.. det är alltid någon som ljuger och inte kan säga sanningen. Men är sanningen verkligen så svår att säga? "Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögner" var det någon som sa. Och det stämmer ju.. för vem fan vill sitta och ta emot en massa jävla lögner dag in och dag ut? Inte jag iaf.

Jag ljuger ifall jag påstår att jag alltid säger sanningen. För det gör jag inte.. ibland så kan inte personen ta sanningen och då måste man dra till med en liten vit lögn. Men för det mesta säger jag sanningen. Jag är en ärlig människa. Men jag är omringad av lögner..

Varför kan inte folk bara vara ärlig och säga rakt ut vad dom tycker och tänker och sluta ljuga hela jävla tiden?? Äsch, jag orkar fan inte.. Jag vet inte vars jag vill komma med det här, men det kändes bara skönt att skriva av sig lite..

Kommentarer
Postat av: Emma och Bea

Vilken fin header! Vilket program har du gjort den i :) ?

2010-10-04 @ 21:24:16
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0