Snart är det slut..


Nu är det snart slut på den här utbildningen.. rätt så skönt, men SYND. Jag hade verkligen velat att den varade lite längre.. Men jag har verkligen utvecklats nå enormt under den här utbildningen och ja har fått ett sånt självförtroende av att gå där! Både privat och inom teatern/skådespeleriet. Jag är BRA, jag är inte dålig.. nej tvärtom, jag är så jävla mycket bättre än många andra därute i teater världen! ;) Och det är tack vare den här utbildningen.

Att ha ett bra självförtroende är väldigt viktigt att ha och inte bara när man arbetar inom teater utan även privat då man ska söka jobb osv.. Om du inte tror på dig själv vem kommer då att göra det? Det syns på en människa när den inte tror på sig själv och däför måste du skaffa dig ett självförtroende! Det är inget fel att tycka att man är duktig på något eller att man tycker sig själv är snygg, det är bara bra! Ni ska älska er själva, er kropp och stå för det ni är bra på!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Vad är det för utbildning du går? :)

2010-05-26 @ 19:40:40
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Alltså jag vet att du går någon skådespelargrej (står ju under din bild på bloggen) men tänkte mer vad du pluggar som fått dig att utvecklas som person, förutom teaterdelen. :)

2010-05-26 @ 19:41:27
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0