Skola och solsken!


Hejhopp!

Sitter i skolan nu och har lunch.. sliskigt värre. Och solen skiner och varmt är det också! Härligt väder som fan! Synd bara att man måste tillbringa tiden inomhus..

Men snart är det ju premiär för min föreställning! Redan på lördag så ska den visas upp här på skolan ;) och min monolog ska såklart spelas sist eftersom den är bäst! Man måste ju avsluta dagen med något riktigt bra eller hur? ;) oh ja. Men idag slutar jag kring 16.00 ? Då blir det hem och tvätta och käka mat. Vi hörs väl efter det nångång ! Ha det fint tills dess ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 @ 14:50:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0