Sallad + monolog arbete.


Hallå där ute ;)

Jag har just käkat upp min sallad och ska snart fortsätta mitt monolog arbete. Det går faktiskt riktigt bra nu med texten. Imorse tränade jag lite på den och drog igenom den utan att kolla på papprena, och jag kunde faktiskt mycket mer än vad jag trodde! Känns bra det här ;) Däremot känns det mindre bra när jag tänker på hur scenen ska se ut och hur jag ska lägga upp allting. Jag har några ideér men jag vet inte om dom håller ända fram. Men det löser sig nog!


Läsa, läsa, läsa!!!

Sitter hemma nu föresten, jag gick hem då det vart lunch. Orkade inte vara i skolan, jag blev störd hela tiden när jag försökte läsa. Folk sprang omkring och pratade högt o skrek. Så därför gick jag hem. Här är det iaf lungt, jag får träna på min monolog ifred utan att jag blir störd av varken Dennis, katterna eller nå annat oljud.

Men jag ska till skolan igen 17.30 och gå igenom monologen med min lärare Samuel och så ska han prata lite om roller osv..?

Men nu måste jag börja arbeta på monologen! Vi hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0