Premiär av monolog arbetet!


Hejhej! Kom hem kring halv 8-8 tiden nångång ;)

Ja jag vet inte vad jag ska säga.. premiären av min föreställning vart bara ett enda stort kaos! Men publiken såg inte att ja kom bort mig o sa fel o gjorde fel osv, utan dom satt helt inne i min föreställning och lyssnade. och jag fick en massa berömm ! :) Det kändes skönt det iaf!

Jag fattade inte vad det var med mig idag.. jag var helt enkelt inte där i skallen under föreställningen.. Jag var någon helt annanstans i tankarna.. Fattade inte vad det var som gick så fel! Kanske berodde på det som hände under gårdagen.. Det som skulle gå "så jääävla bra" och bli "så jävla kul" idag gick ju bara åt helvete. Men nu vet jag vars jag har dig.. Tack.

Ajja, efter min föreställning så vart det ett jävla firande med champange o kostym i teatersalen!
Hahha, fan så kul det var.. Det ska typ vara fest ikväll på holmen, ska försöka få tag på nån i klassen o dra dit :) Hade varit riktigt kul att fira med dom istället för att sitta här hemma o tråka.. :p


Jag, sminkad, ombytt och klar för föreställningen!

Lägger upp ett videoinlägg från idag senare ;)

Kommentarer
Postat av: iDdLA

filma nästa :D eller be dennis göra det :D så lägger du ut, vill se :)

good luck med dom andra föreställningarna antar att det blir fler.. ;)

2010-05-23 @ 18:26:37
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Kicki

Godmorgon på dig :)

Har helgen varit bra?

2010-05-24 @ 08:46:13
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0