Ny månad, ny vecka, nya tag!




Hej! Nu är jag hemma från skolan! Har hunnit vara på konsum och handlat sallad och kattmat också ;) Har till och med käkat lite sallad nyss, så nu är jag mätt och belåten ;)

Nu är det som sagt en ny vecka och ny månad Vilket betyder nya tag! ;) Vi har börjat med vårat avslutningsarbete idag också som är att alla ska välja varsin monolog och sedan göra en föreställning av den på ca 30-40 min!

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en monolog, men det gjorde jag! Hittade en ganska så grov och brutal monolog som kommer att bli en riktig utmaning för mig! Men vafan, det är sista grejen vi kommer göra innan vi slutar så självklart ska jag satsa nu! Hur konstigt det än kommer att kännas att göra den så ska jag fan göra det!

Kommentarer
Postat av: simone

Så vackert foto :D

2010-05-03 @ 17:42:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0