Man blir försiktigare med åren..


Jag vet inte vad som hänt med mig? Förut var jag inte rädd för nånting! Jag sket i om jag åkte moppe i 110 utan hjälm och åkte i gupp så ja nästan föll av. Jag sket i allting som kunde vara farligt!

Men efter min olycka som jag var med om år 2004 så har jag blivit sjukt försiktig. Jag får upp massor med konstiga bilder i skallen om vad som kan hända om man gör det och det.

Tex idag när vi var ute så cyklade Dennis (min pojkvän) och då började han försöka cykla på bakhjulet och då kom en bild upp i skallen och jag tänkte "Sådär får han inte göra, tänk om han välter och slår huvudet i asfalten, då är han så gott som död. Eller iaf hjärndöd. Han måste isf ha hjälm på sig!". HAHA sjukt va?

När jag såg min lillsyrra gunga förut så vart jag verkligen LIVRÄDD! Jag trodde seriöst att nånting skulle gå snett och att hon skulle flyga av o skada sig.

Bara jag ser ett barn gunga så tänker jag "hur fan kan dom låta barnen gunga? Tänk om dom flyger av gungan och åker in i staketet och slår ut alla tänder" eller "Dom kanske åker in i stolpen där på sidan av gungan och slår sig!" Visst är det sjukt? och jag kan inte hjälpa det heller..

Haha ja om jag får barn så lär jag väl inte ens låta ungen gå ut? Haha, jag kommer vara så rädd för att nånting ska hända.. det måste ha med olyckan att göra? Eller kan det faktiskt vara så att man blir försiktigare med åren?

Kommentarer
Postat av: Felicia

mysan fyllde åtta eller nio på valborg :D

2010-05-19 @ 22:32:49
URL: http://onkittys.blogg.se/
Postat av: tove lantz

sv: tack :) det värmer!

jodå, jag tror du skulle bli bra med :)

2010-05-19 @ 22:34:25
URL: http://tovelantz.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Ja man förändras ju genom åren, ens tankar utvecklas till andra tankar, man slutar liksom inte utveckla tankarna vidare. Jag är också så där, väldigt försiktig men har faktiskt alltid varit det. ;P

2010-05-20 @ 19:57:57
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0