Lördag


Hejhej!

Det vart en ganska så lång kväll igår.. tror jag kom i säng kring 04.30 eller nå sånt? haha, så ja är lite sliten.. men det var rätt kul igår iaf. Till en början var det helt dött och tråkigt.. vi var i skogen med nå småglin och kollade medans dom smällde smällare.. - orka kolla på det? Vi orkade helt enkelt inte kolla på de så vi drog hem till oss och var här en liten stund osv..

Sedan drog vi vidare på fest i Åbyn där man fick bli lite förbannad på en jävla tjej. Hon höll på snacka så jävla mycket skit och sen gjorde hon så en kompis vart ledsen och då vart ja förbannad och hällde öl över hon och bad hon dra därifrån. Det tog ett tag innan hon fattade att hon skulle dra.. hon kom hela tiden tillbaka till rummet vi var i. Sedan ringde hon sin syrra som hon hade hotat med hela kvällen.. och så fort hennes syrra kom så började hon kaxa och kalla mig blondinhora.. moget? ;) Vart såklart förbannad och var nära att klippa till hon, men jag slåss inte ;) Jag är en fin flicka.

Haha, men det roliga var att hon hade hotat med sin syrra hela kvällen och hennes syrra var till och med YNGRE än mig. wow. Mycket att komma med liksom..?
Hennes syrra hade iaf vett i skallen så man kunde prata med henne normalt iaf. Sedan drog dom därifrån..

Ajja, nu fortsätter filmen på 4an som ja började se på. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Var filmen på 4:an bra? Jag tänkte först kolla på den men var himla trött så gick och la mig istället.

2010-05-02 @ 08:25:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0