Godmorgon bitches!


Klev upp 08.00 imorse. Gick direkt på toan och sedan vidare till köket där jag tände en morgoncigg och drog in den farliga röken i lungorna och bara njöt. Efter det stoppade jag på vattenkokarn och gjorde mig en kopp snabbkaffe, svart också.

Sen raka vägen i säng för att jobba med min monolog. Har läst igenom den några gånger, tränat lite extra på vissa stycken i texten och sedan kört igenom allt jag kunde utantill! Sen vart jag yr så då satte jag mig här framför datan.

Ska strax äta lunch (sallad såklart!) och sedan fortsätta att träna på monologen. ;)



Föresten, angående förra inlägget om alkohol. Fick en dum kommentar på just det inlägget där det stod nånting som "jag vet precis vad ja pratar om osv". Hur fan kan man veta vad man pratar om ifall man inte själv varit i den sitsen eller druckit alkohol själv? Det är som att säga att en viss maträtt är äcklig innan man ens smakat den, bara för att andra sagt att den är äcklig.. till exempel.. ;)

Kommentarer
Postat av: fia

sv: du har inen aning om hur mitt liv ser elelr har sett ut? eller det kanske du har? oj förlåt i så fall, och jag har nog mer erfarenhet av det mesta i livet lillla 19 åriga flicka.



du kanske ska prova på att vara trevlig nångång istället för att framstå dig själv som en efterbliven idiot? och jag förstår inte ens varför du tar åt dig, var inlägget riktat mot dig? nej juste! hahahah

2010-05-05 @ 13:21:16
URL: http://menlillagumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0