Dag 3 utan socker.


Hej hej!

Då var vi inne på dag 3, och vad ska jag säga? Huvudvärken har dragits ner lite och jag känner mig inte alls tvungen att dricka nå läsk eller nånting. Det känns bra ;) En del där ute tycker säkert inte att det här är något speciellt , men för mig är de det. Jag är verkligen SJUKT beroende av läsk, socker, och allt sött!

Och jag vill inte sluta med nå diabetes, fetma eller med en massa hål i tänderna! Och såklart så gör jag det här också för att må bättre, man mår inte bra av att få i sig en massa socker o shit.

Självklart kommer jag dricka läsk nångång och äta nånting gott med socker i. Självklart! Men först ska jag försöka bli av med mitt beroende, jag vill kunna dricka läsk o äta godis för att det är gott och inte för att jag känner ett stort behov av att få i mig socker! Det är för mig och min hälsas skull som jag gör det här ;) och självklart för mina tänder också! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0