Då var man "ledig".


Ja, man kan väl aldrig säga att man är riktigt ledig på den här skådespelarutbildningen ;). Medans alla andra kan gotta sig i sin ledighet så kan inte vi det. Vi har nästan alltid ett projekt på gång, även om vi inte måste vara i skolan så jobbar vi hemma, vilket jag kommer att göra under dom här dagarna.

Vi håller som sagt på med vårat slut arbete och man väljer ju själv hur mycket tid man vill lägga ner på sin föreställning. Men jag vill inte stå där på scenen och va hur kass som helst! Nä för jag tänker stå där stolt och glad och visa dom vad jag kan!

Just nu så går det faktiskt riktigt BRA! Jag börjar hitta mina "crazy eyes" ;) Kan även monologen utantill nu! Eller ja, det är nån mening hit o dit som ibland jävlas med mig men jag kan faktiskt monologen utantill. Jag måste bara ta det lugnt och tänka efter vad jag säger. Går det för fort så vet jag inte vad jag har sagt eller vad jag ska säga sen.

Men men, de var en liten uppdatering på hur det går för mig bara ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha :) Jo jag vet, hundar kan gå liksom :P

2010-05-12 @ 18:39:07
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Hehe, okej.. ;p ..men tror du på Jesus och så då? :)



Hoppas att du får en bra helg trots att du måste plugga! :)

2010-05-12 @ 19:22:20
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack=)

diggar den själv rätt hårt.Speciellt mitt fina blondinskämt. HAHA

2010-05-12 @ 19:41:36
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0