ANONYMA - NEJ TACK!




Vad är det för fel på folk egentligen?
Hur kan dom sitta framför sin lilla data skärm och yttra sig och skriva en massa elaka saker när dom själva inte ens törs stå för vem dom är? Jag har skrivit om det här förr och jag skriver det igen! För jag bli så satans less på sånna personer som inte ens kan stå för vem dom är.

Ni tror att ni är så jävla tuffa bakom er lilla skärm men hur tuffa är ni egentligen i verkligheten? Det är lätt att sitta bakom en skärm och tracka ner på folk när man kan vara anonym, men hur jävla moget är det egentligen? Ni är säkert fega jävla små svin i verkligheten.. jag lovar att ni säkert inte ens törs göra en fluga förnär.

Ni törs väl inte ens öppna käften och säga vad ni tycker om ni inte är anonyma och gömmer er bakom en skärm? HAHA, snälla nån VÄX UPP och våga stå för vem ni är och era idiotiska åsikter istället för att gömma er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0