Killar + smink = gay?




Världen svämmar just nu över med killar som bär smink! och det är inte bara bögar som använder smink,  utan även hetero killar använder det.

Njaaaa... jag tror inte riktigt att jag gillar killar med smink.. Visst nog kan man plocka ögonbrynen och använda nå lite täckande för finnar, men inge mer än så!

Att man sminkas inför en film/teater är ju en självklarhet! Då måste ALLA bära smink ;) Men det är för att det inte ska se glansigt och flottigt ut i kameran osv. Men att använda det dagligen..? Nä, jag gillar inte det.

Jag skulle inte tycka det var sexigt att vara tillsammans med en kille som står och sminkar sig med mig .. haha ;) Men om det är en kill kompis som sminkar sig är det ju en annan sak ;) Hade nog aldrig kunnat dejta en kille som sminkar sig mer än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0