En kille ska inte..



Ha häng ner till knäna. - Är det inte liite ute med det nu va?

Sminka sig (undantag för bögar). - Jag hade inte kunnat ha en pojkvän som sminkar sig mer än jag? Skulle bara kännas konstigt..

Banta. - Känns lite mer som en grej för tjejer? Träna kan dom absolut göra! Men banta..? njaa.. om dom nu inte är överviktiga såklart.

Klaga/gnälla. - Överlåt gnällandet och klagandet till tjejerna ;) Det är inte direkt sexigt och attraherande med en kille som gnäller. Killar ska inte klaga och gnälla som små flickor. Inte heller säga att dom är tjocka, fula osv. Haha, sånt kan ni låta era flickvänner få göra ;)

Haha, jag har faktiskt en vän till mig som träffade en kille som klagade extremt mycket över att han var ful, tjock osv ;) HAha och ja kan då säga att han försvann fort ur hennes liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0