3 månader kvar!


Igår var det februaris sista dag och helt plötsligt så vart det en ny månad! Och sommaren börjar närma sig med storm steg...

Nu är det bara ca 3 månader kvar och sedan slutar jag här på utbildningen. :( Vad ska jag då hitta på? Funderar på om man ska söka in till ett till år här på skolan.. men isåfall ska jag fan byta lägenhet. Står inte ut med "Hyresvärden" eller vad man nu ska kalla dom..

Dom är typ födda på 30talet och griniga och jobbiga som satan! Man får inte göra någonting för dom, och om det av misstag ligger en burk på våran gård så är det absolut mitt fel enligt dom! Hallå..? Det är 2000talet nu, det finns faktiskt människor som kan gå förbi utanför huset och slänga burkar. Eller..? Det är väl inte bara vi som bor här i Burträsk.. Ja fyfan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: ja, då hade de varit fint;)<3

2010-03-01 @ 17:45:05
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0