Vinnaren av tävlingen är..


..Julia! Grattis ;) Dock var det bara 2 st som anmälde sig tror jag, men grattis iaf!

Tävlingen gick ju ut på att skriva vad man var bra på och Det här är Julia bra på:

"Jag är faktiskt väldigt bra på att skriva berättelser. Hittils har jag skrivit tre, med sidor från 140 - 300. Dock har jag inte vågat visa dem får någon, är rädd att dom ska skratta. Men jag tycker att jag är helt okej på det, eftersom jag skriver korrekta meningar och meningsfulla berättelser. Det här är en passion, och jag blir glad av det!"

Priset var en bloggsvarsinbjudan för er som undrar ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

TackTackTack! :D

2010-06-10 @ 22:21:22
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0