Veckorevyns killpanel!


Kollade runt lite på nätet och hittade det här på veckorevyns hemsida:


Veckans fråga:

Hur föredrar du en tjej, osminkad eller sminkad? Och varför?

och dom som svarat är dom hära:


Namn: Andreas Wijk
Gör: Modebloggare på kanal 5
Aktuell:
Som ny modeexpert i "Vakna med The Voice"

– Jag faller pladask för en naturlig skönhet, men sälvklart tycker jag tjejer ska få använda smink. En naturlig fräsh look är bäst!


Namn: Magnus Weideskog
Gör: Artist
Aktuell: Med albumet "Unga Hjärtan" och i VeckoRevyns Blog Awards-turné.

– Lagom sminkad. Det är klart att tjejer blir snygga när de fixar och sminkar sig, annars hade ni ju inte gjort det, men kan hon inte stå ut med att vara osminkad när hon är med mig blir det snarare motsatsen – osexigt.


Namn: Eric Saade
Gör:
Artist
Aktuell:
Med nya albumet Masquerade

– Oj... Svår fråga! Jag vill att tjejen ska vara trygg i sig själv. Men när hon bara är med mig, så ser jag hellre att hon är osminkad. Men om hon behöver vara sminkad när hon är kring andra människor, så tycker jag det är okej, ifall hon blir mer social och självsäker av att vara det! Men för mycket smink är en mardröm! Det naturliga är nästan alltid snyggast!




Tänkte att det kunde vara kul att veta vad dom "kända" killarna tycker ;) Och det verkar som att dom föredrar naturligt sminkade tjejer och jag kan inte annat än hålla med! Visst är det snyggt att sminka sig riktigt rejält nångång men jag tycker ändå att så naturligt som möjligt är snyggast. Lite mascara, foundation och puder är helt lagomt.

>Info hittad här<

Kommentarer
Postat av: Denisé

Sv: haha eller hur ;)



2010-06-07 @ 20:20:28
URL: http://gaysomfan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad kul att du gjorde så!

2010-06-08 @ 13:32:38
URL: http://hrosen.blogg.se/
Postat av: elin

De flesta normala killar gillar naturliga tjejer. Alltså osminkade eller med bara lite smink. Tror att dom gillar en tjej som vågar smutsa ner sig lite när dom är ute och gå till ställen osminkade. Det är nog jobbigt som kille att sitta och vänta medans en tjej slänger på sig 5 liter smink :P Eller om dom måste fixa sig bara för att gå och handla godis.. sånt stör jag mig också på ^^



Bra blogg du har btw :)

2010-06-09 @ 21:56:49
URL: http://glitterist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0