Varför har man så jävla dåligt minne???


Fan vad jag hatar mitt jävla minne. Jag minns fan INGENTING. Jag tappar alltid bort tex min mobiltelefon bara för att jag inte kommer ihåg vart jag lagt den. Och nu när jag tänkte spela wii så kan jag inte det eftersom jag måste byta batterier och tror ni jag minns vars fan jag har lagt dom då? Nä. Jag la dom nånstans igår och nu är dom borta och har letat som en tok men hittar fan inte dom.. Fan vilket sämst minne man har. Redan senil och jag är inte ens 20, då är det fan illa..

Äsch, ja skiter i att spela wii då. Jag går väl och duschar och sånt. Sen går jag förbi affären och köper nya batterier. Har ju inget val. Har letat överallt utan nå resultat och nu ger jag fan upp. Jävla fitt minne..

Jag fick dåligt minne redan i 5an och sen dess har det bara försämras med åren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0