Ute listan enligt mig!




MSN! - Är det bara jag som tycker att MSN är lite ute? Jag är nästan aldrig inne på msn och när jag väl är inne där så skriver ja inte ens till nån. Väldiigt sällan det händer.. Nä msn har dött ut. Tycker jag iaf. Vem sitter på msn egentligen och använder det flitigt som man kanske gjorde då det var alldeles nytt? Ja, dom jag känner som använder det flitigt är väl min lillsyrra typ? Nä, jag tycker det är lite ute nu. Man har ju facebook och mobil om man vill få tag på någon, för typ alla man känner använder ju facebook så och där finns de ju chatt om man vill skriva nå.




Bilddagboken! - Vad ska man med bilddagboken till när det finns blogg? Mycket roligare och bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0