Trött och sliten.


Fan vad trött jag är på allting. Allt har verkligen gått åt helvete den här helgen.. Men förhoppningsvis så löser sig allting med flytten imorgon.. Det hade verkligen varit bra om vi iaf fick alla grejer till lägenheten i umeå. Sen får jag försöka lösa resten..

Ajja, orkar inte tänka på det där nåmer, det gör mig bara deprimerad.

Men vad har ni hittat på ikväll då? Ni har förhoppningsvis haft en bättre helg än jag ;) haha. Ja allt är helt åt helvete så det är därför jag har varit kass på att uppdatera bloggen också. Men det ska det bli ändring på! Så fort allting är löst.


Fan, ja vill bara lägga mig och sova. Men jag sov till 18.00 idag så jag kommer nog inte somna på ett tag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0