Sveriges Nationaldag!


Godmorgon allihopa! Idag mår jag bättre och är piggare. Så idag blir det en massa som ska fixas här hemma eftersom vi åker imorgon på morgonen mot Umeå.

Men idag är det sveriges nationaldag, ni vet den dagen man inte får fira nåmer pga att det är rasistiskt? Men det skiter jag fullständigt i. Om dom som kommer till sverige och bor här inte vill kalla sig för svenska medborgare och fira nationaldagen skiter jag i. Bara för att dom tycker att det är rasistiskt så betyder det inte att jag inte ska få sjunga nationalsången och vifta med en sverige flagga på vårt lands nationaldag. Inte för att jag hade tänkt göra det.. men OM jag hade velat och orkat så hade jag gjort det ;) Ajja nog om det. Nu ska jag försöka vakna till lite och sedan ska jag packa o städa osv.. ;) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0