På tåget till kiruna




Ja, det vart inte överkalix för min del idag. Fixade ingen kattvakt och Dennis fick inte gå tidigare från jobbet, men sen fick han det iaf. Såklart..

Jaja, nu sitter jag iaf på tåget påväg till kiruna. Tåget har inte börjat åka ännu och snart kommer väl någon o ska ta min plats. För platsen jag bokade, plats nr 2 i vagn 62 existerade inte.. min vanliga otur.. Så nu sitter jag på plats nr 1 i hopp om att ingen idiot med djur har bokat den.. för då är de kört.

Jag har såklart med mig datorn så jag kommer att blogga under resan, det tar ju trots allt 3 o en halv timma att åka..*suck*.

Så vi hörs senare ;) ska kika runt på lite bloggar nu osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0