På körskolan!


Godmorgon! ;)

Sitter på körskolan nu o har hunnit ha min första körlektion, nu väntar den andra på mig 15.30. Tills dess tänkte jag sitta här och blogga lite och självklart plugga lite teori ;)

Det gick faktiskt bra idag! Min lärare tycker bara att jag ska ha lite mer fart när jag kör ;) Ni förstår, ja är ingen fartgalning utan mer som en gammal tant som stockar trafiken! Haha, nä men det ska det bli ändring på! Känns bara lite läskigt att öka farten när man inte kört 70km/h på över ett år!
Men men, så kan det va ;)

Föresten så kastreras Nikki & Pärlan idag :( Nikki är redan inne på operation.. stackarn. Jag vill ju vara med mina bäbisar och finnas där för dom ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0