LULEÅ!


Jaa, då var man äntligen i luleå efter en hemsk 4 timmars lång resa..
Fyfan säger jag bara. Jag och Anna satt näst längst bak i bussen precis framför "affärklassen" eller vad dom nu kallar det. Och vilka snobbar? Där sitter dom längst bak i bussen och har betalat extra för en större stol och tror att dom är nå!

Och varenda jävel glodde på mig för att ja hade 2 kattungar i en låda med hål i
. Vafan, har dom aldrig sett en tjej med en kartong med djur i ??? Så jävla respektlöst alltså. Okej att man kollar engång men att glo på en HELA tiden under 4 timmar är inte okej.. äckel snobbar.

Och imorrn ska man iväg till älvsbyn! Ska övernatta där imorgon för ja ska köra bil där på måndag o tisdag. Hade tänkt försöka satsa på det där jävla körkortet nångång så man slipper åka buss med snobbar o snorungar.

Nä men nu ska jag se lite tv hade jag tänkt. Ska upp vid 6 tiden imorrn.. hojja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0