Kissie - Svar på tal!



Många är upprörda över inlägget med Kissie och ingen verkar riktigt ha förstått det jag menade med modig. Visst det är inte modigt att tracka ner på folk i sin blogg.. det påstår jag inte heller. Utan det jag menar är att hon är modig som vågar göra så. Jag menar, en vacker dag kommer ju någon att ge igen och slå ner henne eller nå liknande. Jag hade aldrig vågat hänga ut en massa folk i min blogg och sedan gå runt tryggt på stan.

Eller ja, hon är ju nästan aldrig själv och det har väl med hennes beteende på bloggen att göra. Hon vet väl själv att en vacker dag är det hon som kommer att bli offer för någon, för tillslut så tar ens tålamod slut och hon får igen rejält. Men jag säger absolut inte att det är bra det hon gör, för det är aldrig snällt att hålla på tracka ner på folk sådär och hänga ut dom i bloggen osv. Däremot så fattar jag inte hur hon vågar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Först förstod jag inte ditt svar på bloggen haha tills jag läste det här.



Ja klart jag får tycka vad jag vill precis som du :).

Det är bara synd att hon förstör så mycket för sig själv bara för att hålla sig kvar i rampljuset :(.

Skulle du tycka att det var värt det?

2010-06-09 @ 18:42:38
URL: http://loveimpaired.blogg.se/
Postat av: Bi

nu förstår jag hur du menar! :) att få bära ordet modig så anser jag inte att man kan få det genom att blogga! dit vill jag komma :).. hon är inget speciellt i mina ögon. Helt vanlig tjej som söker uppmärksamhet..

2010-06-09 @ 23:39:40
URL: http://morberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0