Kan inte sova.


Hej!

Någon som är vaken nu? Eller är jag den enda jäveln som inte kan sova? Jag ska upp tidigt imorgon och åka in till stan med Johanna och fixa lite saker.. Hojja, har fullt upp hela veckan + nästa vecka. Och såklart så ska man ju ligga och tänka på allt skit man ska hinna med och bli stressad och få ångest just när man försöker sova och vill glömma allt skit. Är det så för er också? Att man tänker på allt skit när man ska försöka sova?

Ja jag vet fan inte hur jag ska hinna göra allt och det som oroar mig mest är urstädningen av gamla lägenheten.. Det är en stor fläck på golvet som INTE går bort + fläckar från nån slags dryck på väggarna som inte heller går bort.. Och ALL den skiten kommer jag få ta emot själv utav Mr & Mrs Djävul. Jag måste försöka få med mig pappa eller någon då lägenheten ska besiktas, då kanske dom inte är allt för elaka.

Någon som har nå tips på hur man får bort fläckar från tapeterna eller bläckliknande fläckar från golv? Fläcken på golvet kommer från ett stencilpapper från Dennis tatueringsmaskin och vägrar gå bort. Det ser precis ut som bläck.. men vettefan hur man får bort sånt..

Något städfreak därute som kan ge mig nå bra tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0