Jag vill ta studenten..




..igen. Jag avundas alla som har tagit studenten denna vecka! Jag hade verkligen velat uppleva studenten igen! Det var verkligen en helt underbar dag och jag har nog aldrig haft sådär kul. Jag åkte studentflaket nykter och hade lika kul för det, det var verkligen en helt underbar känsla. Att stå där på flaket med sina klasskamrater och sjunga, skrika och dansa var verkligen toppen!

Det var en helt fantastisk dag med mycket festande och tårar på kvällen. Men det var helt underbart och jag var så lycklig.

Men den största lyckan var ändå att man hade klarat 12 år i skolan och att det äntligen var slut. Eller ja, för mig var det inte slut, jag började ju på en folkhögskola där jag gick en skådespelarutbildning. Men ändå, man hade klarat dessa 12 år i skolan trots alla motgångar. Det var verkligen en helt fantastisk dag! Och jag hoppas verkligen att alla studenter tog vara på tiden och hade en helt fantastisk dag. För studenten upplever man bara engång per livsgång och jag tycker synd om dom som aldrig har fått uppleva studenten..





Kommentarer
Postat av: PeffaH

fin blogg!



läs & följ, http://Peffah.blogg.se

2010-06-13 @ 11:14:16
Postat av: CAMIE

SV: jo det är klart men hon är samtidigt ganska dum och elak - det gillar jag inte!



Tack så mycket :D

2010-06-13 @ 17:03:23
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0