Jag hatar att vara sjuk..




Varför ska man alltid bli sjuk då man inte "kan" vara sjuk? Jag har mycket som ska göras och har inte tid att vara sjuk så därför ska jag till älvsbyn o köra bil imorrn trots att jag mår dåligt som fan. Men jag måste ju ?

Nu är det ändå försent att ringa o "sjukanmäla" sig så..

Och snart ska jag iväg med tåget också.. fyfan. Åka tåg i fyra timmar sjuk.. känns inte bra alls. Ska lämna katterna här också, orkar inte ta med dom när jag är sjuk och dessutom så ska ja ändå tillbaka hit i helgen om jag nu är frisk då vill säga..

Kommentarer
Postat av: lovisa - life of another crazy blonde

fin blogg :D kolla gärna in min!

2010-06-28 @ 15:03:00
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0