Hemma från helvetet.


NU ÄR DET GJORT! NU HAR JAG ÄNTLIGEN VARIT OCH TRÄFFAT MR & MRS DJÄVUL. Jag har alltså varit o besiktat den gamla lägenheten i Burträsk, och vad ska jag säga? JO, jag HATAR dom, verkligen H A T A R dom! Sjukare, stördare, elakare, fulare och äckligare personer finns fan inte!

Det första dom klagade på var att det var fimpar på gården..såklart. Och jag kan inte beskriva med ord hur ELAKA dom var! Dom gjorde verkligen ALLT för att trycka ner mig och få mig att framstå som en smutsig iq befriad idiot.

När kärring jäveln började säga till mig att jag var en skitig unge så fick jag nog! Jag pallade inge mer o gick ut i bilen o satt där o vänta på att dom skulle vara klara. Jag vart så arg så det sista jag sa till dom var: "Ja så länge jag slipper se er igen så är jag nöjd".

Hatar verkligen dom idioterna.. men vad skönt att det är över nu iaf! Och jag vill ALDRIG mer se dom där äckliga idioterna och ifall jag gör det så ska jag be dom dra långt åt helvete med sina fula skrynkliga ansikten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0