Hemma från festen.


Här kommer fyra bilder från festen. Har några till men orkar inte lägga upp alla idag ;) Så ni får nöja er med dom hära.

Party stället.


Maria.


Mina fina vänner!


och sist men inte minst, kossan rosa tror ja de va? ;)

Alla var utklädda! Trodde fan inte att så pass många skulle vara utklädda, men jag går iof på en folkhögskola som består av en skådespelarutbildning, konstutbildning och en allmänn linje osv.. så självklart bjuder dom på sig själva! Me like ;)

Jag följde dock inte med på efterfesten hemma hos Marko och Kaj.
Jag orkade inte.. tappade gnistan när jag fick veta att vi skulle vara i skolan en timma tidigare än bestämt.. Jag vet, en timma mer eller mindre borde väl egentligen inte spela så stor roll tycker man. Men för mig gör det de ibland.. ajja, hoppas dom har kul iaf! Det är rätt skönt att bara vara hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0