Gårdagens festande.


Hejhej!

Jag har inte orkat uppdatera bloggen förens nu. Somnade väl kring 6-7 på morgonen? Så inte konstigt att jag har varit trött.. tror jag sov till 4 och sen låg jag kvar o kollade en film på tv. Orkar seriöst inte göra nånting idag.. Hade tänkt fixa det sista med flytten och packa ner allting som inte är nerpackat ännu men det får jag göra imorgon istället. För idag så orkar jag inte ;)

Gårdagen vart ganska vild. Men kul hade vi! Vi drack upp en hel platta ... hahah inte undra på att man är bakis? Men det var roligt iaf. Fick träffa Jenny som jag inte sett på ett tag och så fick jag träffa lite andra nya människor osv;) ajja, orkar inte skriva nåmer idag. Mår illa.. har tryckt i mig ett miniskrov... usch. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0