Det spökar här..?


Man börjar ju nästan fundera ifall det spökar här eller vad fan det är för fel. Idag är det tredje gången som dvdn går igång av sig själv och slår på radion på den. Skumt..

Dvdn var avslagen idag när jag kom hem, och nästan direkt jag satte mig i soffan så slogs dvdn på av sig själv och slog på radion på dvdn. Och kontrollen var inte ens i närheten så jag kan inte ha råkat slå på den heller. Så jag slog av dvdn och gick o gjorde mat. När jag hade gjort klart maten och pratat klart med Dennis i telefonen så slår den på igen!

Igår var första gången den slog på av sig själv och nu idag var det tredje gången.. Hmm, man kan ju undra vad som pågår? Vi kanske har nå objudna gäster.. who knows? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0