Det är naturligt!


Gud vad folk kan hetsa upp sig över lite halvnakna bilder..
herregud, det är väl inte hela världen? Hade jag varit *kg lättare så hade jag också visat upp mig oftare i bikini, kjol, shorts osv. Men jag tycker inte om min kropp så pass mycket ännu så jag vill visa den till andra.

Men vad är det egentligen för fel att lägga upp en bild på sig själv i tex bikini ? Har man en fin kropp så varför dölja den då? Varför är det tillåtet att gå runt halvnaken på en badstrand med massvis med människor men inte lägga upp en bild på sig själv i bikini? Jag fattar inte grejen med det.

Vi är unga, fräscha och har snygga kroppar.. varför dölja det då? När vi blir äldre så ruttnar kroppen mer o mer för varje år som går och vi kommer aldrig någonsin att få en sån här fräsch och fin kropp igen. Så passa på att njuta och var inte rädd för att visa lite hud! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: härligt! vad ska du göra idag?

kram

2010-06-02 @ 15:12:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Bloggar24.

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi att stora som små bloggar ska få kunna synas och höras! / bloggar24

2010-06-02 @ 16:04:22
URL: http://bloggar24.wordpress.com
Postat av: - Alexandra!

Nej jag förstår inte heller folks problem med att visa hud, det är ju inte som att de flesta visar nakna, lite mer kanske privata kroppsdelar. Säkert avundsjuka, av en eller annan anledning.

2010-06-02 @ 20:00:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0