Varför?


Varför ska alla vara så bekväma av sig? Varför kan man inte vara lite impulsiv och galen för engångsskull? Varför inte bara göra det och inte tänka så mycket?


Ja, denna dagen började allt annat än bra. Hade verkligen sett fram emot att åka iväg från den här skithålan och göra något kul för engångsskull, istället för att sitta 3 pers och häva i sig öl och sedan gå på krogen och börja bråka. Det är inte värt det. Då är jag hellre nykter. Utan trevligt sällskap så blir kvällen ändå inge rolig. Då har jag roligare framför datan och tvn ;)

Men vi får ju se vad som händer.. det kanske händer nått kul trots allt. Man vet ju aldrig, men man ska ju inte hoppas på för mycket, då blir man bara besviken.

Vad ska ni göra idag då ?

Kommentarer
Postat av: Simon

Lät som trist det där :/ Kiruna är ju inte direkt bland det bästa... Meen ja.. Själv ska man ju till Bjurånäs å lacka lite på en bil xD Mitt ute i skogen så det är ju inte så värst kul det heller :P

2010-07-23 @ 16:32:22
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; klart du får vara med :D Skicka till dig sen när jag har lagt upp vinnaren :)

2010-07-23 @ 21:18:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och titta vem det var som vann :D

2010-07-23 @ 23:10:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: josefine

Nu är det dags för GISSA KÄNDISEN i min blogg :) Kika in och gissa!

2010-07-24 @ 20:09:52
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0