Varför blir livet tråkigare med åren?


Det känns iaf som att livet blir tråkigare med åren..
Jag är fortfarande ung i sinnet och vill springa runt och göra massa bus och smygsupa i en trappuppgång och göra galna, impulsiva resor som förr!

Är det jag som umgås med tråkiga människor eller är tråkighet något som kommer med åren? Ja det kan man ju fundera på. Det är sommar och här ligger jag i kiruna bredvid älskling som sover.. kul? Njae. Eller ja, det är kul att vara med han när han är vaken.. men det är han inte nu så :/

Ja, jag tycker iaf att livet är tråkigt just nu. Nä, nu orkar jag inte tänka mer på det här! Nu ska jag plugga lite teori..

Kommentarer
Postat av: Lisa (:

tack så mycket <3

Din med :)

2010-07-06 @ 00:04:16
URL: http://justlikeliz.blogg.se/
Postat av: anton - bög blogg!

snygg design :D avis!

2010-07-06 @ 01:18:46
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0