Vad passar en brunett i ?


Gud vad svårt det är att välja kläder nu när man är brunett. Passar ju nästan inte i nånting alls och speciellt inte i färgglada kläder, som råkar vara det ända jag typ har med mig. Vad passar en brunett i för färger förutom svart & vitt?

Alla andra brunetter passar i alla möjliga färger och kläder men inte jag. Måste shoppa nya kläder .. Ja, vi får väl se om jag hittar nå kläder att ha på mig, annars får jag gå näck! ;)

Hade det inte varit så kallt här i Kiruna så hade jag kunnat ha en MASSA fina kläder på mig, men tyvär så är det sommarkläder och sånna använder man på sommarn och då det är varmt, vilket det INTE är här i Kiruna.

Kommentarer
Postat av: sandra

äsch, han får väl se ut som en luffare om han vill.. han tkr ju dt är snyggt :s

2010-07-30 @ 15:00:27
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hahaha ellerhur :D

amir's yoghurt :)

har den fortf på :D

2010-07-30 @ 15:05:43
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0