Tjejer är precis likadana!


Ni vet ju hur jävla mycket skit vi brukar snacka om killar?
Att dom är svikare, otrogna elaka jävla idioter som bara leker med en? Men vet ni vad? Tjejer är precis lika jävla dumma i huvudet!

Det är inte bara killar som gör fel och äcklar sig utan tjejer kan också vara äckliga jävla idioter! Det är JUST DÄRFÖR som jag kommer bäst överens med killar och endast har EN ÄKTA tjej vän som funnits där för mig ända sen vi var 6-7 år och vandrade omkring i blöjor och flög omkring i taket längst garderoberna. Ja ni förstår inte det där med flyga, men det kunde vi iaf.. Och det är därför jag nästan bara har haft killkompisar runt omkring mig. Visst kan dom också vara idioter men dom ger sig inte på ens kille och det är väl det bästa med dom?

Så fuck you din äckliga lilla bitch! Lämnar du inte honom ifred så kommer jag personligen att slå ihjäl dig. Äckliga lilla slyna! Och sanna mina ord!


Jag kan ta skit, men fan inte från vem som helst!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag håller med! Jag kommer också mycket bättre överens med killar. Det finns en del jäävligt sviniga tjejer i den här stan. Vet jag kanske vem du syftar på? ;P

2010-07-19 @ 02:15:47
URL: http://louiisehammar.blogg.se/
Postat av: Simon

Har jag alltid vetat :) Skillnaden är att tjejer är mycket slugare och döljer allt dåligt om sig själva på ett mycket bättre sätt än vad vi klarar av tror jag :P

2010-07-19 @ 02:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0