Tänk att allting kan bli så fel?


Sitter just nu på bussen påväg till Kiruna och är fylld med ångest sen fredagens händelser. Ibland går det bara för långt och ibland kan man inte kontrollera sig själv och sina handlingar. Varför blir det så och hur kan allt gå så fel på bara en dag/natt?

En dag kan förändra sitt liv för alltid. Är de det som kallas för ödet ? Var det meningen att det skulle hända och varför hände det ens?

Dagen började bra men slutade i total kaos. Ibland gör man saker man ångrar och ibland gör man bara fel val. Men det är väl det som tillhör livet? Det är väl dom valen som gör oss till dom vi är idag?

Ingen människa är felfri. Ingen människa gör rätt alltid. Alla har vi våra fel och brister och saker som gör oss svaga.. och igår var jag svag. Jag kunde inte stå emot fast jag innerst inne visste att det jag gjorde var fel. Jag fattar inte varför.. Men jag gjorde helt enkelt inte det som var rätt.

Det kanske kändes rätt för stunden men nu i efterhand så var det fel. Men jag orkar inte tänka på det där nåmer.. jag gjorde ett misstag och jag kan inte göra det ogjort.

Tänk att allting kan bli så fel?

Kommentarer
Postat av: Ida

?/:

2010-07-11 @ 19:43:36
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0