Snart helg!


"Jippi! Snart helg"
.. nu är jag sådär konstig igen och längtar tills helgen trots att jag är ledig varje dag? hahah. Ja men anledningen till varför jag längtar till helgen nu är för att vi, jag & dennis alltså, KANSKE ska åka iväg nånstans och festa! Men det kommer säkert inte att bli av.. det blir det ju aldrig. Varje gång vi ska göra något annat så brukar det inte bli av..

Folk är så jävla TRÅKIGA! Och det hatar jag.. ALLT ska handla om pengar hela tiden.. Vem fan bryr sig? Pengar är pengar.. NÅNGÅNG så kan man faktiskt göra lite kul för dom också.. speciellt om man har flera 1000 på sitt konto..

Ajja, annars så har jag ju iaf luleå kalaset att se fram emot!
Brorsan ska faktiskt dit iår och han har aldrig(?) varit där.. tror jag. Så det hade varit kul att dra med han och Dennis dit. Om nu Dennis vill förstås..

http://www.kalaset.se/images/18.46c4deb4123e5f6297e800017338/Banner_Lulekalaset2010.jpg
Jag har ju redan köpt biljett så..

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; ja :)



vad kul med lule kalaset! där var jag förförra året, det är så mysigt!

2010-07-21 @ 22:12:02
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0