Plugga lite? Jaja


Är så förbannat less på att plugga teori!
Håller på med frågorna via trafikskolans hemsida och ja är ännu inte klar med dom förbannade instuderingsfrågorna som man helst ska göra innan man går in på alla faser som ska göras 2333333333333300000 ggr också.

Och ja vet inte ens hur många ggr jag kan gå in och göra frågorna via deras hemsida? Man får ju bara ett antal ggr på sig att sitta med frågorna och sen måste man betala för mer.. *Suck*

Men men, jag får väl läsa lite teori nu och sedan fortsätta med frågorna.. Det känns jobbigt nu men FAN så skönt det kommer vara då man klarat körkortet! Då ska jag köra runt i min skruttiga volvo och fucka åt alla fotgängare! Men nu ska jag plugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0