Mer bilder på håret!


Hårfärgen ser annorlunda ut i olika ljus så därför har jag tagit lite mer kort på håret.. Men jag är inte riktigt nöjd med färgen.. Funderar på att göra det ljusbrunt typ. Men känner mig inte redo för att bli brunett ännu.. fast det kanske är lika?

Det är ingen idé att börja göra det blont nu, då slits bara håret ännu mer. Tror jag ska färga det ljusbrunt och sedan låta en frisör färga mitt hårt blont då jag vill bli blond igen.


Här ser ni ju att det är en ganska grå nyans i håret.. så fult!


Här ser det rätt okej ut, fast det är ändå lite gråa nyanser i håret och det stör mig!



Hmm, ja varför blir det aldrig som man vill? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0