Måndag - Ny vecka, nya mål.




Ja, då är det måndag då! Vilket betyder slut på godsakerna! Eller ja, inte helt slut.. Men ska försöka vara utan läsk, chips, godis och annat flottigt skit som gör en fet. Jag ska självklart inte sluta för alltid, utan jag ska börja med att ta en vecka i taget och byta ut det onyttiga mot nyttiga alternativ.

Sätter man upp för höga mål på sig själv så klarar man det aldrig. Inte för att jag tror att jag inte kommer klara det.. det kommer jag säkert att göra. Äter nästan aldrig godis, chips, glass osv. Det är mest den där förbannade läsken som man suktar efter.

Så nu tar vi det här dag för dag, vecka för vecka så får vi se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0