Luleå imorgon..


Hello! Gav upp teori pluggandet för nån timma sen.. och nu gör jag inte så mycket. Ligger o kikar på tv och bloggar. Älsklingen kom hem för en liten stund sen också! ;) Så jag ska väl passa på att mysa med honom ikväll eftersom imorgon åker jag till Luleå igen!

Fyfan vad man har rest runt i sommar alltså... har pendlat mellan umeå, luleå, skellefteå, burträsk, älvsbyn och kiruna. Har inte varit på ett ställe en hel vecka ens. Och än är det inte över! Kommer pendla mellan luleå, kiruna och mest troligt umeå också. Ajja, men så kan det va. Trots att jag inte har nå sommarjobb så har jag ändå fullt upp..

Men nu ska jag äta mitt första mål mat för dagen och sen ska jag duscha, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0