blablabla


Hej!

Har tyvär inte haft tid eller ork till att uppdatera här.
Men nu har jag det! Det är föresten bara 2 ynka veckor kvar tills intensivkursen börjar! :O Fattar ni? Klarar jag dom där två veckorna och all teori så har ja garanterat ett körkort!!!!!!!!!!!!!! :O Känns helt underbart! ;) Fast nu ska vi inte hoppas för mycket.. då brukar allt gå åt helvete!

Jag tror föresten att ja stannar i kiruna den här veckan också och sen nästa vecka övningskör ja med pappa som en tok. Eller så åker jag nu på tisdag till pappa och övningskör. Ja vi ser ju hur det blir.. men imorgon kommer jag nog inte fara iaf. Har lite saker som måste redas ut ännu innan jag kan bege mig mot luleå..


Kommentarer
Postat av: sanna

hörru:) om du har tid och träffas så hör av dig ! hade jätte gärna vela iaf träffa dig=)

2010-07-19 @ 03:09:04
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0