Varför är jag alltid så trött?


Hej! Igår vart det inte så mycket uppdatering här på bloggen.. vilket berodde på min trötthet.När jag är riktigt trött så funkar inte min hjärna som den ska och ingen motivation till att blogga får man heller..

Men men, idag är det måndag! En ny dag på en ny låång vecka.. känner mig inte alls peppad till att gå skola i helgen osv när jag är såhär trött. Jag är verkligen jätte trött just nu.. ögonlocken kan knappt hålla sig uppe och kroppen är helt avslappnad. Skulle jag blunda nu så skulle jag somna på ett kick..Varför är jag alltid så trött? 

Börjar bli riktigt orolig för att det är någon bakomliggande sjukdom som gör så att jag är såhär trött hela tiden.. Jag har verkligen ingen ork till nånting alls. Kan det bero på mörkret, vintern, kylan ?? 

Jag hoppas verkligen att det blir en kort dag idag.. Vill verkligen bara hem och lägga mig framför tvn och se en film och bara mysa och slöa! Så jävla skönt det hade vart.. erkänn? ;)

Men men.. idag måste jag inhandla lite mer sallad och sånt så jag har någonting nyttigt att käka i veckan. Ska dessutom hämta ut min tröja idag också ;) !! Längtar.. Vill bara hem just nu..

Kommentarer
Postat av: simone

Samma för mig, det är nog årstiden, dricker och äter samt sover du ordnetligt? :/

2010-01-25 @ 14:06:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Hoppas du blir piggare SNART! =)

2010-01-25 @ 14:46:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0