Tåget går om knappt 4 timmar!


..OCH JAG ÄR VAKEN! Förvånande va? nää, inte ett dugg. Jag börjar bli så förbannat less på det här nu så jag kommer ringa vårdcentralen så fort jag kommer till Burträsk igen! Jag och älsklingen låg och kollade på film och så kände jag mig sjukt trött så jag provade blunda.. och precis då jag kände att nu somnar jag.. ni vet den där härliga känslan när man är halvt vaken och halvt i sömnen? Aa, precis så var det..

ända tills ljudet från filmen vart förskräckligt högt! Då skulle jag sänka det och sen fortsätta försöka sova.. men då gick det såklart inte. Ovanligt... *suck*. Så eftersom jag inte kunde somna trots att jag låg en halvtimma blundandes efter ja vaknat till så gav jag upp. Varför försöka sova om man ändå inte kan? Hellre fördriver ja tiden lite och försöker senare.. nog för att jag kommer vara trött som ett jävla cp på tåget imorgon.. men de är smällar man får ta när man är mig.

Ska väl slå på en ny film nu o hoppas på de bästa.. *håller tummarna*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0