Rösta på mig!


Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos vonerran. Gå gärna in här och rösta på mig! det hade varit snällt :) skriv att ni röstar på zannyh, eller nr 3. Vilket ni vill :)



På tal om annat,  Gud vilken tjockis ja är, tröck nyss i mig en varm macka ;O Jag har slarvat ganska mycket med dieten tycker jag.

Drack cola idag och så käkade jag en liten daim, Ni vet en sån där liten som man kan köpa på affärer ? 3 för 10 eller nå sånt. Köpte en sån daim för 5 kr idag när vi var på västerbottens teatern för att kolla på ett genrep. Kände att jag behövde en liten socker kick ifall jag skulle orka se hela föreställningen, så en liten daim var perfekt.

Men nästa vecka får det vara slut på slarveriet ! Inge mera godis och shit, endast 1 dag i veckan! men eftersom det är första veckan på dieten så får det bli ett litet undantag eftersom man inte kan sluta direkt när man är socker beroende. Kommer ju aldrig få en fin kropp innan sommaren om jag trycker i mig små go saker lite då och då ;O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0