Jag ger upp!


Nu orkar jag fan inte försöka sova nåmer.. är så sjukt irriterad och arg just nu för att varenda jävel i hela jävla sverige kan sova men fan inte jag! Jag orkar inte med den här jävla skiten nåmer.. HUR FAN SKA JAG ORKA IMORGON? Jag kommer inte hinna somna på tåget till luleå, inte heller på bussen från luleå till skellefteå, och absolut inte under den korta biten från skellefteå till burträsk. Det kommer bli en skit rolig fredag verkligen.. INGEN jävla sömn överhuvudtaget..... ååh fan så jävla lesss!!!!! Jag sitter här trött som en jävla zombie.. huvudet är så jävla cp just nu och det gör ont i ögonen, men inte fan kan man ju somna för det inte? och inte fan är det någon ide nu när jag ska upp om mindre än 2 timmar. Fan heller... ajja, have a nice fucking friday.

Kommentarer
Postat av: anna

stackare, jag vet hur det är att inte sova.. det är inget roligt. hoppas verkligen att du kunde somna sen iallafall.



jaha, men ägg är ju gott med. det borde väl inte spela någon roll om det är kokt eller stekt, eller hur?



ja, jättegärna. :)



nä, precis. jag skulle gärna vilja ha din vikt. precis som att jag vet att det finns många överviktiga som vill ha min vikt. men det är väl så det är :)



kramar

2010-01-15 @ 11:48:30
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0